تاريخ : جمعه 1394/12/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 49890
آیت الله محمدی ری شهری به شهدای مقاومت اسلامی لبنان ادای احترام کرد

آیت الله محمدی ری شهری به شهدای مقاومت اسلامی لبنان ادای احترام کرد

آیت الله « محمد محمدی ری شهری» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر پنجشنبه با حضور در روضه الشهدای مقاومت اسلامی لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت به شهدای مقاومت ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس موسسه علمی وفرهنگی دارالحدیث که از سوی « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان همراهی می شد، با نثار تاج گل و قرائت سوره فاتحه ، از مقام والای همه شهدای بزرگ مقاومت از جمله فرمانده شهید عماد مغنیه( حاج رضوان) و « جهاد مغنیه» فرزند وی ، « سید هادی نصرالله» فرزند« سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله تجلیل کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) که از سوی مقامات حزب الله لبنان و « محمد الخنساء» شهردار منطقه غبیری بیروت استقبال شد با برخی از خانواده های معزز

شهدای مقاومت اسلامی لبنان گفت وگو و تاکید کرد که:


 همه مسلمانان جهان به وجود این شهدای مقاوم و بزرگ افتخار می کنند. 


آیت الله محمدی ری شهری همچنین در گفت وگوئی کوتاه با خبرنگاران از نقش حکیمانه « سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در تربیت نسلی از جوانان پرشور، مقاوم و مبارز برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) تجلیل کرد.
رئیس دانشگاه حدیث با تمجید از فرماندهان و رزمندگان شهید مقاومت ، ابراز امیدواری کرد که خط و مشی مقاومت اسلامی با قدرت و اقتدار کامل ادامه یابد و در مقابل دشمنان به پیروزی نهائی برسد.
آیت الله محمدی ری شهری که از دیروز چهارشنبه در بیروت به سر می برد، ظهر امروز (پنجشنبه) هم با شیخ « عبدالامیر قبلان» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :