تاريخ : شنبه 1395/1/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50281
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث ویژه طلاب برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث ویژه طلاب برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث ویژه طلاب در چهار حوزه قم،شهر ری، اصفهان و مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث ویژه طلاب پیش از ظهر امروز در چهار حوزه قم، شهر ری، اصفهان و مشهد برگزار شد.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، اظهار کرد: این دانشگاه علاوه بر جذب دانشجو مانند دیگر دانشگاه‌ها به شیوه سراسری و متمرکز زیر نظر وزارت علوم، از بین طلاب به شیوه اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودیخاطرنشان کرد: آزمون امروز در بیش از ۱۰ رشته و گرایش با شرکت بیش از ۵۰۰ داوطلب خواهر و برادر در رشته‌هایی مانند کلام امامیه، تفسیر روایی، تفسیر اثری، ‌نهج البلاغه، قرآن و حدیث، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا، فقه و حقوق اسلامی و... برگزار شد.

وی با بیان اینکه در شعبات دانشگاه بیش از هزار نفر در سطح کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند، گفت: آمار دانشجویان در حال تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حدود ۵ هزار نفر است و امسال برای نخستین سال در مشهد جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: امسال با درخواست دانشگاه‌های حوزوی مبنی بر برگزاری کنکور اختصاصی دکترا موافقت شد، بنابراین در سال جدید در کنکور دکتری از طریق اختصاصی جذب دانشجو صورت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :