تاريخ : یکشنبه 1395/1/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50315
برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی اعتکاف با سخنرانی آیت‌الله ری‌شهری

برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی اعتکاف با سخنرانی آیت‌الله ری‌شهری

چهارمین جشنواره بین‌المللی علمی ـ فرهنگی اعتکاف فردا با سخنرانی آیت‌الله ری‌شهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت ۹ تا ۱۲ فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ماه میزبان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی علمی ـ فرهنگی اعتکاف است.

در این مراسم آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم سخنرانی می‌کند و آثار برگزیده علمی و فرهنگی در زمینه اعتکاف نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، مجموعه آثار برتر ادبی اعتکاف در زمینه‌های شعر، داستان، قطعه ادبی و خاطرات این جشنواره در کتابی با نام «بر بال قنوت» منتشر شده، مجموعه عکس‌های برتر اعتکاف نیز در کتاب «آیینه‌زار اعتکاف» چاپ شده است. همچنین مجموعه دست‌آوردهای هنری شامل فیلم، فیلم نامه، نماهنگ و ... در نرم افزار جامع اعتکاف جمع آوری شده و مجموعه مقاله‌های برتر نیز در کتاب «بر ساحل سجود» منتشر شده‌است.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت‌الاسلام فلاح‌زاده، رئیس مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، رضا مختاری دبیر علمی جشنواره، حجت‌الاسلام سید علی عماد معاون پژوهشی حوزه‌های علمی سراسر کشور، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا معاون فرهنگی دارالحدیث و حجت‌السلام تکیه‌ای دبیر اجرایی جشنواره نیز در این مراسم حضور دارند و پس از برگزاری مراسم سخنرانی میزگردهای تخصصی در خصوص اعتکاف برگزار می‌شود. 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری، پیام حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را قرائت خواهد کرد. 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :