تاريخ : شنبه 1395/2/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50463
رونمایی از «صبح خوش آواز» از منشورات دارالحدیث

رونمایی از «صبح خوش آواز» از منشورات دارالحدیث

با حضور شاعران و مدیران استانی در حوزه هنری قم، از مجموعه اشعار «صبح خوش آواز» اثر شاعر شناخته شده‌ی شعر کودک و نوجوان، تقی پورمتقی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این مراسم که روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۵، هم‌زمان با زادروز استاد تقی پورمتقی برگزار شد، از تازه‌ترین اثر این شاعر شناخته شده‌ با عنوان«صبح خوش آواز»رونمایی شد.
در این مراسم مجد الدین معلمی رییس حوزه هنری قم و محسن ربانی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات چند ساله‌ی تقی پورمتقی در برگزاری جلسات شعرخوانی، نقد و تلاش برای ارتقای سطح علمی شعر به ویژه شعر کودک و نوجوان تقدیر کردند. همچنین چند تن از شاعران و نویسندگان حاضر در مراسم به شعرخوانی پرداختند.
استاد تقی پورمتقی ۲۹ فروردین سال ۱۳۴۰ در روستای آلمان منطقه خشک بیجار از توابع استان گیلان به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ برای تحصیل در حوزه علمیه به قم مهاجرت کرد.
از وی آثار متعددی منتشر شده است که اغلب آنها در حوزه شعر کودک و نوجوان بوده‌است.
«صبح خوش آواز»کهاشعار مذهبی و اخلاقی شاعر را در بر می‌گیردبه تازگی به کوشش معاونت فرهنگی هنری مؤسسه دارالحدیث تهیه و توسط انتشارات دارالحدیث رورانه بازار نشر شده‌است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :