تاريخ : چهارشنبه 1395/2/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50674
تقدیر رئیس دانشگاه قران و حدیث از اساتید به مناسبت گرامیداشت روز معلم

تقدیر رئیس دانشگاه قران و حدیث از اساتید به مناسبت گرامیداشت روز معلم

تقدیر آیت الله محمدی ری شهری از اساتید دانشگاه قران و حدیث، ارائه آمار یک ساله دانشگاه توسط معاون آموزشی دانشگاه و بیان نظرات اساتید از برنامه های روز معلم در دانشگاه قران و حدیث بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، مراسم گرامیداشت روز معلم با سخنرانی رئیس دانشگاه قران و حدیث برای استادان همراه بود.

همچنین حجت الاسلام مسعودی قائم مقام دانشگاه قران و حدیث در جمع اساتید گفت: مطالعه ی بیشتر و تولید مقاله توسط اساتید زمینه ساز علم و معنویت در دانشجویان و موفقیت های آنان خواهد بود.

وی افزود: باید نقشه علمی همه گروه های علمی و دانشجویی را طراحی کنیم و تلاش کنیم تا فعالیت های دانشگاه در راستای استانداردهای علمی و اجرایی محقق گردد.

حجت الاسلام مسعودی، هویت بخشی دانشکده ها را یکی از برنامه های موفق صورت گرفته در دانشگاه قران و حدیث برشمرد و گفت: خدا را شاکریم که فضای معنوی و مقدس دانشگاه قران و حدیث برای موفقیت های ارزشمندی گام بر میدارد و این دانشگاه بواسطه قران و حدیث شعبه ایی از حوزه امام زمان (عج) است.

ارائه آخرین آمار موفقیت های علمی دانشگاه توسط معاون آموزشی دانشگاه قران و حدیث از دیگر برنامه های امروز بود.

دکتر هادی حجت با بیان اینکه این دانشگاه ۲۲۶ نفر استاد و عضو هیئت علمی در اختیار دارد، خبر از راه اندازی دوره کارشناسی ارشد در مشهد در سال تحصیلی جدید (مهرماه ۹۵) داد.

در ادامه، استادان دانشگاه قران و حدیث، به بیان دیدگاه های خود در خصوص تدوین متون درسی، وضعیت تحصیلی دانشجویان، داوری پایان نامه ها، کتابخانه تخصصی علوم حدیث، شیوه های آموزشی و انتقال تجربیات به دانشجویان پرداختند.

در پایان از استادان موفق در ارزیابی آموزشی و دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه قدردانی شد.

عکس: احمد تیموری

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :