تاريخ : سه شنبه 1395/2/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50847
بازدید وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از غرفه انتشارات دارالحدیث و تمجید از کتب آیت الله ری شهری

بازدید وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از غرفه انتشارات دارالحدیث و تمجید از کتب آیت الله ری شهری

دکتر علی جنتی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد ضمن بازدید از بیست و نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در غرفه موسسه دارالحدیث حاضر شد و به گفت و گو با مدیر عامل انتشارات دارالحدیث پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دارالحدیث، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد تقی سبحانی نیا، به معرفی تازه های نشر مؤسسه دارالحدیث پرداخت و گزارشی از انتشارات این مؤسسه ارائه کرد.

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث، با بیان مشکلات ناشران در حوزه دین خواستار حمایت های بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا سلام به محضر آیت الله محمدی ری شهری ریاست مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، خواستار توفيق روزافزون برای خادمین به حدیث اهل بیت(ع)، شد.

جنتی با تمجید از آثار ایت الله ری‌شهری آثار وی را بسیار خواندنی توصیف کرد . خصوصا تمجید وزیر ارشاد از کتاب کیمیای محبت درباره رجب علی خیاط، موجب شد ایشان درخواست کنند این کتاب را مجدد ببینند.

گفتنی است، در این بازدید، سیدعباس صالحی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی جنتی را همراهی کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ١٥ تا ٢٥ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه دارالحدیث می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب سالن ۲ راهروی ۷ بخش عمومی a۱ غرفه ۲۸ مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :