تاريخ : یکشنبه 1395/3/16
کد خبر: 51495

سیره عملی امام حسین، امام سجاد و امام زمان(علیهم‌السلام) راهی بازار کتاب شد

۳جلد از مجموعه سیره عملی اهل بیت(ع) که به امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و امام زمان(عج) اختصاص دارد از سوی نشر سبط اکبر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ۳ جلد از مجموعه چهارده جلدی سیره عملی اهل بیت(ع) از سوی انتشارات سبط اکبر راهی بازار کتاب شد.

سیره عملی امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و امام زمان(عج) به قلم اسدالله محمدی‌نیا منتشر شده است. در سیره عملی امام حسین(ع) مسائلی چون جایگاه خانواده، مشورت در ازدواج، مساول فرهنگی، مظهر محبت، صله رحم، همنشینی با فقرا و ... مطرح شده و نویسنده کوشیده آنها را با زبانی ساده برای خوانندگان مطرح کند.

همچنین در کتابی که با محوریت سیره عملی امام سجاد منتشر شده مولف مختصری از زندگانی امام سجاد(ع) را آورده و به مسائلی چون حضور قلب در نماز، حق پدر و مادر، کسب روزی حلال، رعایت حقوق همسایگان، توجه به تریبت فرزند و ... نیز در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته است.

در جلد سوم این کتاب که با عنوان سیره عملی امام زمان(عج) علاوه بر اشاره به خصوصیات سیره مهدوی به معنای انتظار و فرج، پیشرفت های علمی در عصر ظهور و ... پرداخته و خواننده را با انها آشنا می‌کند.

هر کتاب از مجموعه سیره عملی اهل بیت(ع) به قلم اسدالله محمدی‌نیا در ۱۰۰ صفحه و شمارگان۳هزار نسخه با قیمت ۳۵۰۰ تومان، تدوین شده تا مخاطب عام بتواند با آن ارتباط برقرار کند و فرازهایی از زندگانی معصمومین(ع) مورد اشاره قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :