تاريخ : دوشنبه 1395/3/17
کد خبر: 51528

صد عنوان کتاب مرتبط با مناسبت های ماه مبارک رمضان

موسسه بوستان کتاب با حدود صد عنوان کتاب مرتبط با مناسبت های ماه مبارک رمضان و نیز 300 اثر در زمینه علوم قرآنی، به استقبال میهمانی خدا می رود.


مسئول روابط عمومی بوستان کتاب، با اعلام این خبر گفت: «در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الهی، موسسه بوستان کتاب با حدود صد اثر مرتبط با موضوعاتِ ماه مبارک رمضان و قرآن، به اسقبال این ماه پر برکت می رود .»

مهدی محدثی در خصوص موضوعات مرتبط با این ماه پرفیض و برکت گفت: «این کتاب ها با موضوعاتی همچون: روزه، شب قدر، رویت هلال، امام علی(ع)، نهج البلاغه، امام حسن(ع)، ولایت و ... دسته بندی شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته اند.»وی در ادامه تصریح کرد: « از آنجا که ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و بهار دلهاست، بوستان کتاب، حدود ۳۰۰ عنوان کتاب نیز در موضوع علوم قرآنی و تفسیر، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه خواهد کرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه قرآن، از این کتاب ها بازدید به عمل آورند.محدثی ساعات طولانی تابستان را بهترین فرصت برای تلاوت قرآن و مطالعه کتب سودمند برای روزه داران دانست و گفت: «هرچند که در آموزه های دینی و روایات رسیده از معصومان (ع) خوابیدن و حتی نفس کشیدن شخص روزه دار، عبادت محسوب می شود؛ با این حال و با توجه به فصل گرما و تابستان و طولانی بودن ساعات روزه داری، تلاوت قرآن و مطالعه کتاب های سودمند، فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در این ماه پر خیر و برکت است.»

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه افزود: « برخی از این کتاب ها عبارتند از:

سیمای رمضان در صحیفه سجادیه /

پیام رمضان /

فرصت هایی از ماه خدا /

چگونه باید روزه گرفت /

پرتوی از فضایل امیر المومنین در قرآن /

رویت هلال (۵ جلد) /

شب قدر /

امام علی(ع) صدای عدالت انسانی /

خاطرات امیر مومنان /

اندیشه سیاسی- تربیتی علوی در نامه های نهج البلاغه (۸جلد) /

الهیات در نهج البلاغه /

انواری از نهج البلاغه /

نهج البلاغه موضوعی /

وظایف متقابل مردم و حکومت در حاکمیت علوی /

امام حسن و امام حسین (ع) در روایات اهل سنت /

تحلیلی از زندگی سیاسی امام حسن مجتبی(ع) /

دریا، طوفان، تلاطم /

علی، ابر مرد مظلوم /

عدالت اجتماعی در نهج البلاغه و ... .»

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۲۴ خرداد ماه تا ۶ تیر دایر خواهد بود. غرفه بوستان کتاب در ایام ماه مبارک رمضان، با انبوه موضوعات قرآنی در خدمت دوستداران کتاب و علاقه مندان است... .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :