تاريخ : پنج شنبه 1395/4/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 51981
لزوم گسترش تبلیغ فرهنگی فراتر از مرزها

لزوم گسترش تبلیغ فرهنگی فراتر از مرزها

استاندار قم گفت: باید سعی شود اقدامات ارزشمندی در زمینه تبلیغ فرهنگی انجام شود البته در این زمینه مؤسسه دارالحدیث دارای کارنامه درخشانی بوده که قابل تقدیر است.

سیدمهدی صادقی در حاشیه مراسم رونمایی از آثار ترویجی و بین‌المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث که در سالن اجتماعات ساختمان این موسسه در قم برگزار شد،  در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قم با تاکید بر لزوم تبلیغات فرهنگ اسلامی اظهار کرد: باید در زمینه گسترش حوزه تبلیغ فرهنگی، فراتر از مرزها تلاش کرد و مؤسسه دارالحدیث در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام داده و می‌توان بیان کرد اقدامات فرهنگی این مؤسسه قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: نگرش دارالحدیث به فرهنگ اسلامی در عرصه بین‌المللی ستودنی است و ثمره این تلاش‌های علمی، گامی مؤثر در زمینه گسترش فرهنگ تشیع خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروج، مسؤول بخش بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در قم نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مؤسسه دارالحدیث گفت: این فعالیت‌ها بسیار فوق‌العاده بوده و حتی می‌توان بیان کرد بی‌نظیر است و بنیانگذار این اقدام پسندیده دارای اجر و پاداش فراوانی است. امیدواریم خداوند آیت‌الله ری شهری که این اقدام بزرگ را بنیان گذاشته است، مستدام بدارد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :