تاريخ : یکشنبه 1395/4/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52371
فروش کتاب انتشارات دارالحدیث، همگام با «طرح تابستانه»

فروش کتاب انتشارات دارالحدیث، همگام با «طرح تابستانه»

انتشارات دارالحدیث از جمله ناشرانی است که در این طرح شرکت کرده و علاقمندان می توانند با بهره مندی از این طرح از انتشارات دارالحدیث کتب مورد نیز خود را خریداری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،طرح «تابستانه کتاب» از ۱۶ تیرماه به مدت یک ماه در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز شد که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند. خریداران می‌توانند در چند نوبت و از کتابفروشی‌های مختلفی که عضو طرح هستند، تا سقف تعیین شده، کتاب خریداری کنند.

این اقدام خانه کتاب، به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با هدف تقویت بنیان کتابفروشی‌ها، برای اولین بار طی ۳۷ سال بعد از انقلاب اسلامی، انجام شده، در گام اول خود در آبان ماه سال گذشته و همزمان با هفته کتاب، با اجرای طرح «کتابفروشی به وسعت ایران»  آغاز شد، و در ادامه در دومین گام خود با اجرای طرح «عیدانه کتاب» که در ایام عید نوروز به اجرا درآمد، به شکوفایی رسید.

در طرح «تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

کتاب‌های کمک درسی، کمک آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب نباشند، مشمول تخفیف نمی‌شوند.

همچنین سقف تخفیف برای هر کتابفروشی در مرحلۀ اول تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و میزان فروش کتاب‌های کودک و نوجوان و عمومی در افزایش این سقف نقش موثری دارد. سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که خریداران می‌تواند در چند نوبت و از کتابفروشی‌های مختلفی که عضو طرح هستند، تا سقف  تعیین شده، کتاب خریداری کنند.

گفتنی است بزرگترین فروشگاه کتاب کودک استان قم در فروشگاه دارالحدیث دایر شده است .

نشانی فروشگاه، قم. خیابان معلم ، روبروی اداره برق ، پلاک ۱۲۵.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :