تاريخ : چهارشنبه 1395/4/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52435
آزمون همایش «ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی» برگزار می شود

آزمون همایش «ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی» برگزار می شود

آزمون «ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی» در قالب چهاردهمین همایش بین المللی فرهنگی امام رضا(ع) در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش آستان نیوز، این همایش از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و با حضور مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار می شود.
این آزمون حضوری ویژه مقاطع سنی بزرگسال، محققان، اساتید و دانشجویان تدارک دیده شده است. ۳ عنوان کتاب برای این آزمون انتخاب شده که یکی از این آثار کتاب «امام رضا(ع) سیره و زندگانی» است. این اثر توسط بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده است.
همایش «ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی» با رویکرد آموزش کتابداران استان های خراسان رضوی بر پا می شود و در قالب کارگاه های آموزشی و آزمون برنامه ریزی شده است.
نشست خبری با حضور مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و مدیر عامل بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این همایش است.
لازم به یادآوری است؛ همایش یاد شده در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ در تالار شیخ طوسی و شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :