تاريخ : پنج شنبه 1388/10/10 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5278
ملت ایران همانگونه که از آرمان‌های امام خمینی(ره) دفاع کرد، امروز پشتیبان ولایت فقیه است

ملت ایران همانگونه که از آرمان‌های امام خمینی(ره) دفاع کرد، امروز پشتیبان ولایت فقیه است

آیت الله محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی بیان کرد

آیت الله محمدی ری شهری: ملت ایران با حضور گرم و چشمگیر خود در راهپیمایی دیروز نشان دادند، همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی، از امام و آرمانهای ایشان دفاع کردند، امروز نیز مانند روزهای انقلاب از ولی امر خود، ولایت فقیه دفاع می کنند.آیت الله محمدی ری شهری

به گزارش راوي، آیت الله محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی، ظهر امروز پنج شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث قم به وقایع روز عاشورا در تهران اشاره کردند و افزودند: حادثه تلخ روز عاشورا، دل عزاداران حسینی را به درد آورد. الحمدلله مردم با حضور گرم و چشمگیر خود در راهپیمایی دیروز دشمنان اسلام را مأیوس و ناامید کردند.
ایشان ضمن ارائه گزارشی از برگزاری حج امسال، تصریح کردند: با وجود مشکلاتی چون بیماری آنفولانزا، مسائل یمن، و تبلیغات وسیع رسانه ها در ممانعت از مراسم برائت از مشرکین، امسال یکی از بهترین سالها در برگزاری حج بود.
آیت الله محمدی ری شهری با بیان اینکه دشمنان سعی در کمرنگ کردن مراسم برائت امسال داشتند، افزودند: با اقدامات بعثه مقام معظم رهبری و پیگری مجدانه، این مراسم با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :