تاريخ : چهارشنبه 1395/6/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53446
کارگاه آموزشی «عرفان کاربردی در سیره سخن امام علی‌(ع)»، برگزار می شود

کارگاه آموزشی «عرفان کاربردی در سیره سخن امام علی‌(ع)»، برگزار می شود

کارگاه آموزشی «عرفان کاربردی در سیره سخن امام علی‌(ع)» با ارائه کاووس روحی در مرکز تحقیقات امام علی‌(ع) از ۱۲ مهر شروع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن ‌(ایکنا)،کارگاه آموزشی «عرفان کاربردی در سیره سخن امام علی‌(ع)» به همت مرکز تحقیقات امام علی‌(ع) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با ارائه کاووس روحی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس از ۱۲ مهر ماه آغاز می‌شود.
«تفاوت عرفان کاربردی با عرفان نظری، عملی و اخلاق»، «منبع‌شناسی عرفان کاربردی»، «کاربرد عرفان در باورها و بینش‌ها، در اخلاق، عواطف و خواسته‌ها، در خانواده و محیط‌زیست، در اجتماع و سیاست با هدف ارتقای نظری درباره سیره و عرفانامام علی‌(ع)، ارتقای دانش نظری درباره بررسی تطبیقی عرفان، ارتقای مهارت نقد و تحلیل آثار و متون عرفانی» از مهم‌ترین عناوین مورد بحث در این کارگاه به شمار می‌آیند.
یادآور می‌شود، این کارگاه در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد و مدت زمان دوره ۱۸ ساعت در ۹ جلسه است.
همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی: تهران، بزرگراره کردستان، نبش خیابان دکتر صادق آئینه‌وند، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۶۲۴۴۸۵ یا ۸۸۶۰۸۹۸۴ تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :