تاريخ : یکشنبه 1395/7/18 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53830
جزئیات تکمیل ظرفیت پذیرش مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

جزئیات تکمیل ظرفیت پذیرش مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید مهلت ثبت‌نام مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث تا 25 مهرماه امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت دانشگاه قرآن و حدیث در بین دانشگاه‌های کشور اظهار کرد:
دانشگاه قرآن و حدیث از مهم‌ترین دانشگاه‌هایی است که در عرصه قرآن و حدیث در کشور فعالیت می‌کند.

وی از تمدید دوره ثبت‌نام آزمون کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر امسال خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرسvu.qhu.ac.irبرای این دوره با انتخاب رشته علوم قرآن و حدیث با کد رشته ۲۰۷۶۷ و رشته فقه و حقوق اسلامی با کد رشته ۲۱۶۵۰ ثبت‌نام کنند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد:
امسال برای نخستین سال در مقطع کارشناسی رشته فقه و حقوق به صورت مجازی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مزیت‌های مرکز آموزش الکترونیکی گفت: دانشجویان به این وسیله می‌توانند تحصیل همزمان داشته باشند، در صورتی که در دانشگاه دیگر حضوری تحصیل می‌کنند، می‌توانند در این بخش نیز تحصیل کنند و از مزایای دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هر دو مکان بهره‌مند شوند.

غلامعلی خاطرنشان کرد: دانشجو با استفاده از اینترنت می‌تواند تحصیلات خود را هر هفته پیگیری کند، تنها برای آزمون باید به صورت حضوری در نمایندگی‌ها حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه قرآن و حدیث دارای ۳۳ نمایندگی در سراسر کشور است، گفت: کسانی که علاقه‌مند به رشته‌های علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق هستند، می‌توانند در شهرهای خود ثبت‌نام کرده و در موعد مقرر در آزمون‌های مربوط شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: اکنون دانشجویان بدون کنکور و تنها با سابقه تحصیلی می‌توانند ثبت‌نام کنند و پس از تحویل مدارک شماره دانشجویی برای آنها صادر می‌شود.

وی یادآور شد: این دانشگاه زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مدارک آن نیز زیرمجموعه این وزارتخانه است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :