تاريخ : چهارشنبه 1395/7/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54020
پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث

پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از میان برادران و خواهران علاقه‌مند به تحصیل دانشگاهی در مقطع کارشناسی بدون کنکور و به شیوه مجازی (غیر حضوری) در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از شرایط اصلی ثبت نام برای پذیرش دانشجوی مجازی در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث است.

مهلت ثبت نام در این مرحله تا ۲۵ مهرماه بوده و داوطللبان بایستی با مراجعه به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانیvu.qhu.ac.irثبت نام خود را نهایی کنند.

ارائه مدرک رسمی کارشناسی و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش بدون کنکور و بدون محدودیت سنی، تحصیل به صورت کاملا غیرحضوری از طریق شبکه اینترنت همراه با لوح‌های آفلاین آموزشی و جزوات، پشتیبانی آموزشی و فنی در طول تحصیل، ارائه معافیت تحصیلی(برادران) و امکان تحصیل همزمان و برگزاری آزمون‌ها در بیش از ۳۰ حوزه آزمون داخل و خارج از کشور از مزایای تحصیل در این مرکز است.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به عنوان يكى از مراکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الكترونيكی، امكان فراگیری علوم و معارف قرآن و حدیث را براى طیف وسیعی از مشتاقان فراهم ساخته است. در این مرکز، رشته‌های مصوب دانشگاهىِ مورد تأیید وزارت علوم و همچنین دوره‌های آزاد، در حوزه علوم و معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) به صورت غير حضورى و از طریق اینترنت ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن گویای مرکز ۰۲۱۵۱۲۹۰ ارتباط بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :