تاريخ : یکشنبه 1395/8/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54148
بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) آغاز به کار کرد

بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) آغاز به کار کرد

بیست و دومین دوره جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص)، دوم آبان ماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و مسابقات به تدریج به صورت مستقل در تمامی مراکز داخل قم و مشهد، گرگان، اصفهان، آشتیان و تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم افتتاحیه مرحله مقدماتی بخش شفاهی این جشنواره در سالن شهید صدر برگزار می شود و مسابقات آن نیز به تدریج در روزهای آینده در واحدها و مجتمع‌های آموزشی وابسته به المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.
سخنران افتتاحیه این جشنواره نیز حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری، معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه(ص) است.
رقابت‌های گروهی و فردی بخش شفاهی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) از فردا سوم آبان ماه تا روز یازدهم آبان در این مجتمع برگزار می‌شود و نزدیک به هزار نفر در رشته‌های مختلف در این مجتمع ثبت نام کرده و در مسابقات حاضر خواهند شد.
ثبت نام این جشنواره از روز سوم مهر ماه آغاز شده بود و تا پایان مهر ادامه یافت و مسابقات نیز به تدریج در واحدهای مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مسابقات مجتمع آموزش عالی حجتیه تا ۱۱ آبان ماه در سالن شهید مطهری، مجتمع علوم و مطالعات اسلامی گرگان واحد برادران روز هفتم آبان و خواهران روز ششم؛ موسسه بنت الهدی و جامعه الزهراء روزهای ۵ و ششم آبان؛ موسسه علوم انسانی روزهای ۵ و ۶ آبان؛ مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی روزهای ۹ و دهم آبان ماه و مجتمع عالی مشهد واحد برادران روزهای ۵ و ۶ آبان و خواهران روزهای ۶ تا نهم برگزار خواهد شد.
همچنین مسابقات مجتمع عالی اصفهان واحد برادران و خواهران، ششم آبان؛ نمایندگی تبریز روز ششم آبان؛ نمایندگی آشتیان، ۹ آبان و مراکز پیوسته در قم روزهای ۵ و ششم آبان برگزار می‌شود.
نفرات برتر مرحله مقدماتی به مرحله نهایی بخش شفاهی که با حضور نفرات برتر از طلاب غیرایرانی مقیم ایران و نمایندگی‌های المصطفی(ص) در خارج کشور برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :