تاريخ : یکشنبه 1389/1/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5430
پذیرش خواهران طلبه برای اولین بار در سه گرایش كلام و عقاید، نهج البلاغه و تفسیر اثری

پذیرش خواهران طلبه برای اولین بار در سه گرایش كلام و عقاید، نهج البلاغه و تفسیر اثری

راوي: دانشكده علوم حديث(قم) در مقطع كارشناسی ارشد با چهار گرايش كلام و عقائد، نهج‌البلاغه، تفسير اثری و اخلاق از میان طلاب(زن و مرد) دانشجو می‌پذيرد.

«هادی حجت» معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشكده علوم حدیث در مصاحبه با راوي، با بیان این مطلب افزود: اين دانشكده برای ششمین سال متوالی با همكاری سازمان سنجش از ميان طلاب(زن و مرد) واجد شرايط، برای تحصيل در مقطع كارشناسی ارشد رشتۀ علوم حديث، از طريق آزمون اختصاصی، دانشجو می‌پذيرد.
«حجت» به زمان برگزاری آزمون این دوره اشاره كرد افزود: مهلت ثبت‌نام در اين آزمون از ۲۰ فروردين‌ماه ۱۳۸۹ لغايت ۵ ارديبهشت‌ماه ۱۳۸۹ اعلام شده است. آزمون ورودی جمعه ۷ خرداد ماه ۱۳۸۹ در شهرهای قم و اصفهان برگزار خواهد شد.
وی افزود: از ویژگی های این دوره پذیرش خواهران طلبه برای اولین بار در سه گرایش كلام و عقاید، نهج البلاغه و تفسیر اثری است.
گفتنی است، دارا بودن مدرك سطح دو حوزه و یا كارشناسی معتبر همراه با سطح یك حوزه از شرایط علاقه مندان به شركت در این دوره است. داوطلبان پس از كسب امتیاز لازم در آزمون كتبی و مصاحبه از مهرماه ۸۹ در این دانشكده به تحصیل خواهند پرداخت.
يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مواد و منابع و شيوۀ برگزاری آزمون، نحوۀ ارسال مدارك، مهلت ثبت‌نام و اعلام نتايج و مدارك لازم به پايگاه اينترنتی دانشكده به نشانیhttp://www.qom.hadith.ac.irمراجعه كنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :