تاريخ : سه شنبه 1389/1/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5433
دانشكده مجازی علوم حدیث  يك مرجع براي جهان اسلام است

دانشكده مجازی علوم حدیث يك مرجع براي جهان اسلام است

وزير اوقاف و امور ديني الجزاير گفت: دانشكده مجازی علوم حدیث و مؤسسه دارالحديث با فعاليت‌هايي كه در آن انجام مي‌شود و منابعي كه در اختيار دارد يك مرجع براي جهان اسلام و ايران به شمار مي‌رود.

به گزارش راوي، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، بوعبدالله غلام‌الله ظهر دوشنبه ۲۳ فروردین ماه ۸۹ در حاشيه بازديد از دارالحديث قم در گفتگو با خبرنگاران در با بیان این مطلب افزود: در اين مجموعه پژوهش‌هاي خوبي انجام گرفته كه پیش از این در كتاب‌هاي آيت‌الله ري‌شهري مشاهده كرده بودم. ما مشاهده كرديم در اين مركز به سنت پيامبر اهميت بسيار زيادي مي‌دهند.
وزير اوقاف و امور ديني الجزاير ادامه داد: از بخش‌هاي مختلف دارالحديث بازديد كرديم و با پژوهشگران صحبت‌هاي خوبي داشتيم و احساس كرديم كه واقعا مسلمانان و مردم ايران بايد افتخار كنند به اين اهتمامي كه به احاديث پيامبر در اين مركز وجود دارد.
وي گفت: در اين مركز نسبت به سنت پيامبر(ص) و قرآن كريم اهتمام ويژه‌اي نشان داده مي‌شود و ما اميدواريم بتوانيم كلام خداوند را در زندگي اجتماعي سرلوحه كارهاي خود قرار دهيم.
غلام‌الله با بيان اينكه دارالحديث يك مرجع براي جهان اسلام و ايران است، خاطرنشان كرد: ما با تعاملي كه با اين مركز داريم اساتيد، ائمه جماعات و دانشجويان الجزايري را تشويق خواهيم كرد تا از دانشكده علوم حدیث استفاده، و از طريق سيستم مجازي و اينترنت با آن ارتباط برقرار كنند.
آیت الله محمدی ری شهری رئيس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث نيز دراين بازديد در سخناني اظهار داشت: دكتر غلام‌الله از دوستان بسيار قديمي ما در حج است كه ارتباط ما با وي سبب ارتباط سياسي دو كشور ايران و الجزاير شده است.
آیت الله ری شهری افزود: بنده از نزديك از فعاليت‌هاي دكتر غلام الل بازديد كرده بودم و وي جايگاه بزرگي در الجزاير و دولت اين كشور دارد و ارتباط نزديك با وي سبب مي‌شود ما تعامل سازنده بهتري داشته باشيم و همچنين مي‌توانيم براي تبادل دانشجو با يكديگر برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :