تاريخ : شنبه 1389/1/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5434
بازدید جمعی از شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی بوسنی هرزگوین از مؤسسه دارالحدیث

بازدید جمعی از شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی بوسنی هرزگوین از مؤسسه دارالحدیث

جمعی از شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی بوسنی هرزگوین از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کردند

گروهی از شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی كشور بوسنی و هرزگوین كه به دعوت كمیته امداد امام خمینی(ره) به ایران سفر كرده بودند، ظهر روز پنج شنبه ۲۶ فروردین ماه از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث بازدید كردند.
به گزارش خبر گزاری قرآنی ایران(ایكنا) شعبه مؤسسه علمی _ فرهنگی دارالحدیث، این گروه ۸ نفره كه برای تحقق اهداف و سیاست های برون مرزی و تقویت تعاملات كشور بوسنی به ایران سفر كرده بودند، ضمن حضور در بخش های مختلف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با «هادی ربانی»، معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه دیدار و گفتگو كردند.
در این نشست معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، ضمن ابراز خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از نحوه فعالیت دانشكده و پژوهشكده علوم حدیث ارائه كرد.
«آرمین هادرویچ» رئیس دانشكده معماری دانشگاه مجال بیدیچ شهر موستار، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه دارالحدیث به توانمندی های این مؤسسه اشاره كرد و افزود: مؤسسه دارالحدیث به تمام نیازهای دانشجویان و پژوهشگران خود اهتمام ویژه ایی داشته و همین امر سبب موفقیت این مركز علمی ـ پژوهشی شده است.
وی مؤسسه دارالحدیث را منبع علمی مناسبی در دنیای اسلام معرفی كرد و افزود: آرزو می كنم روزی در كشور بوسنی مركزی مشابه این مركز دایر كنیم.
هادرویچ تعاملات دانشجویان كشور بوسنی با دانشكده مجازی علوم حدیث را از برنامه های فرهنگی پیش رو برای دانشجویان این كشور عنوان كرد.
یاداور می شود، این گروه ۸ نفره جهت كسب تجربیات و الگوهای حمایتی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی، همچنین برای تحقق اهداف و سیاست های برون مرزی و تقویت تعاملات كشور بوسنی به ایران سفر كرده بودند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :