تاريخ : دوشنبه 1389/2/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5448
همايش(حديث پژوهش1)، برگزار می شود

همايش(حديث پژوهش1)، برگزار می شود

News

یک شنبه 12/2/89

راوى: هم‌زمان با روز بزرگداشت شيخ صدوق، همايش(حديث پژوهش1)، با هدف تجليل از آثار پژوهشی دانشجويان در دانشكده علوم حدیث ری برگزار می‌شود.

به گزارش راوى، مدير پژوهش دانشكده علوم حديث با اعلام این خبر افزود: اين همايش 15 ارديبهشت ماه، به همت معاونت پژوهشی دانشكده علوم حديث ری و با هدف تجليل از آثار پژوهشی دانشجويان دانشكده علوم حديث شهرری، برپا می‌شود.
محمدرضا سبحانی‌نيا تصريح كرد: همه ساله اين همايش در دانشكده علوم حديث شهرری و دانشكده علوم حديث قم به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی به اهداف برگزاری اين همايش اشاره كرد و افزود: تشويق دانشجويان به كار پژوهش، شكوفايی استعداد دانشجويان برای تحقيق و نگارش از اهداف برپايی اين همايش است و از اين‌رو برپايی اين همايش يكی از خواسته‌های دانشجويان دانشكده بوده و استقبال خوبی نيز برای برگزاری آن به عمل آمده است.
سبحانی نيا با بيان اين كه در اين مراسم آثار پژوهشی دانشجويان در 4 محور مورد مقايسه و داوری قرار می‌گيرد تأكيد كرد: پايان نامه های دفاع شده دانشكده، مقالات كارشناسی ارشد،‌مقالات كارشناسی و تحقيقات كلاسی توسط اساتيد دانشكده ارزيابی شده و براساس معيارهايی كه بخشی از آن در شورای دانشكده به تصويب رسيده است مورد تقدير قرار می‌گيرد.
وی افزود: ارائه مقاله يك دانشجو در جمع دانشجويان ديگر و حضور هيئت علمی می‌تواند يكی از انگيزه‌های شركت در اين مسابقه باشد.
مدير پژوهش دانشكده علوم حديث در ادامه يادآور شد: مقاله‌هايی كه حائز امتيازات علمی و پژوهشی هستند در نشریه حديث انديشه منتشر می‌شوند.


یادآوری می شود، 15 اردیبهشت ماه، هم‌زمان با روز بزرگداشت شيخ صدوق، همايش(حديث پژوهش1)، با هدف تجليل از آثار پژوهشی دانشجويان در تالار شیخ مفید دانشكده علوم حدیث ری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :