تاريخ : یکشنبه 1395/8/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54686
مؤسسه دارالحدیث، در معرفی خدمات عالم تشیع، افتخارآفرین است

مؤسسه دارالحدیث، در معرفی خدمات عالم تشیع، افتخارآفرین است

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصرالدین کمره‌ای فرزند مرحوم آیت‌الله حاج میرزا خلیل کمره‌ای، در حاشیه بازدید از پژوهشکده علوم و معارف حدیث گفت: تلاش مؤسسه دارالحدیث، در جهت ارائه و معرفی حدیث و آثارعلمای شیعه نمونه ای کامل و افتخارآفرین برای شیعه است.

پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث ـ حجت‌الاسلام والمسلمین کمره‌ای، پیش از ظهر شنبه ۲۲ آبانماه ضمن بازدید از پژوهشکده علوم و معارف حدیث با مدیر گروه پژوهشی احیاء و تصحیح متون دیدار و گفتگو کرد.

ایشان با ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه دارالحدیث، اظهار داشت: کار علمی و با ارزشی در این مؤسسه صورت گرفته و از این تلاش ستودنی، حیرت کردم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمره‌ای، افزود: دنیای امروز، دنیای دانش، بینش و فرهنگ،  است و نوع کار و و فعالیت های ما باید عمیق و هماهنگ با دنیای روز باشد، تا عقب افتادگی ها را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که صاحب علم است، پویا و موفق است، و دانشمندانی که به ایران سفر می کنند، باید از نزدیک با فعالیت های مؤسسات موفق علمی مانند دارالحدیث آشنا شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمره‌ای، آرزوی توفیق روزافزونآیت الله محمدی ری شهری، پژوهشگران و کارکنان مؤسسه دارالحدیث را از خداوند متعال خواستار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :