تاريخ : یکشنبه 1395/9/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54964
مرحله نهایی هفتمین جشنواره حدیث کارکنان و خانواده‌های ارتش برگزار می‌شود

مرحله نهایی هفتمین جشنواره حدیث کارکنان و خانواده‌های ارتش برگزار می‌شود

جانشین دارالقرآن سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: مرحله نهایی هفتمین جشنواره حدیث کارکنان و خانواده های این مجموعه ۷ و ۸ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

سرگرد مهدی میدانی در گفت ‌و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین جشنواره حدیث در این سازمان، گفت:
این جشنواره از اواخر مهرماه در میان کارکنان پایور و وظیفه، همسران و خانواده ‌های کارکنان ارتش و فرزندان و همچنین بانوان شاغل ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش در تمامی یگان ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب حدیث منتشر شد، خاطرنشان کرد:
در قالب این کتاب ها ۲۴۰ حدیث مجزا و متناسب با مقطع سنی شرکت کنندگان در اختیار کارکنان پایور، همسران و بانوان شاغل و بخش جوانان و دانشجویان دانشگاه های ارتش قرار گرفت.
جانشین دارالقرآن سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه تمامی این احادیث متناسب با نیاز فعلی جامعه و زندگی فردی است، اظهار کرد:
این جشنواره در بخش همسران و بانوان شاغل با رویکرد سبک زندگی اسلامی برگزار شد، این در حالی است که در این مسابقات هر کدام از گروه ها باید ۲۴۰ حدیث را برای مسابقات آماده داشته باشند.
میدانی، تصریح کرد: مسابقات منطقه ای این جشنواره در میان ادارات در آذرماه در حال برگزاری است و مرحله نهایی در ۷ و ۸ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :