تاريخ : چهارشنبه 1395/9/17 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 55075
انعکاس فعالیت‌های نشر دارالحدیث در مجله چاپ ونشر بین‌المللی ایران

انعکاس فعالیت‌های نشر دارالحدیث در مجله چاپ ونشر بین‌المللی ایران

مؤسسه دارالحدیث در بخش فعالیتهای بین المللی فعالیتهای ارزنده ای را آغاز کرده و آثار ارزشمندی را به زبان های مختلف ترجمه و یا منتشر نموده است. بخشی از این فعالیت ها که به ترجمه و چاپ آثار اختصاص یافته درنشریه printed in iran انعکاس یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، نشریه printed in iran  در داخل و خارج از کشور توزیع و به دست مخاطبان و اهل نظر میرسد. همچنین اين نشريه در نمايشگاه كتاب فرانكفورت  براي افراد و مؤسسات شاخص در حوزه بين الملل چاپ و نشر، كتابخانه هاي بين المللي، آژانسهاي ادبي، هتلهاي بين المللي، بخش فرهنگي سفار تخانه هاي خارجي در ايران نيز ارسال خواهد شد.

مجله printed in iran  به موضوعات متنوعی از اخبار نشر ایران، گزارش، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤسسات انتشاراتی، معرفی کتاب، رویدادهای فرهنگی کشور، ترجمه، نسخه­های خطی و کتابهای کودک و نوجوان می پردازد و تلاش آن در جهت نشا ن دادن توانمند یهای نشر ایران بوده است.

وبسایت مجله به آدرسwww.printediniran.comاست  و علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن شماره های پیشین مجله به آن مراجعه نمایند.

این مجله تمام رنگی و گلاسه در ۶۴ صفحه، با شمارگان ۶ هزار نسخه منتشر می شود.

۳۰۰۰ نسخه  از شماره اخیر آن  پس از حمل به غرفۀ مجله در سالن پنج نمایشگاه بینالمللی کتاب فرانکفورت, طی پنج روز برپایی نمایشگاه، علاوه بر غرفۀ ایران در سالن پنج و سه که بزرگترین و مهمترین محل تعامل با موسسات بین المللی بود،و نیز در در فضای ویژۀ روزنامه نگاران و اهالی رسانه های جمعی  توسط گروه شش نفره از همکاران تولید مجله که از بین افراد مسلط به زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی و آشنا با حو زۀ کتاب انتخاب شده بودند، بین پنج هزار و پانصد غرفۀ واقع در دوازده سالن نمایشگاه توزیع شد.

نخستین شماره از مجله‌ تخصصی «Printed In IRAN» در حوزه چاپ و نشر با هدف توزیع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

به گزارشخبرنگار مهر، این مجله به موضوعات متنوعی از اخبار نشر ایران، گزارش، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤسسات انتشاراتی، معرفی کتاب، رویدادهای فرهنگی کشور، ترجمه، نسخه‌های خطی و کتاب‌های کودک و نوجوان می‌پردازد.

این مجله دارای وب‌سایتی به آدرس اینترنتی www.printediniran.com است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند. شماره‌ بعدی «Printed In IRAN» همزمان با آغاز سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

این مجله خصصی با مدیر مسوولی امیر صالحی طالقانی و با رویکرد معرفی صنعت نشر ایران به جهانیان، نشان دادن قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات تولید آثار مکتوب، خدمات چاپ و انتشار آثار در ایران و به منظور برقراری پل ارتباطی میان مؤسسات داخلی و خارجی به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

مسوولان «Printed In IRAN» از ناشران، نویسندگان، تصویرگران، هنرمندان، عکاسان، چاپخانه‌های مدرن، صحافی‌های نفیس، واردکنندگان و صادرکنندگان کتاب و محصولات فرهنگی، سازمان‌های فرهنگی و مؤسسات برگزارکننده‌ مناسبت‌ها و جشنواره‌های حوزه‌ کتاب، آژانس‌های ادبی، تولیدکنندگان فیلم‌های اقتباسی و انیمیشن، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کتاب و رسانه، شرکت‌های برگزارکننده تورهای فرهنگی و دیگر افراد و موسساتی که فعالیت‌های آنان ارتباطی با کتاب دارد، برای همکاری و ارائه مطلب جهت معرفی آثار و تولیداتشان در بازارهای جهانی دعوت به‌عمل آورده‌اند.

مجله چاپ و نشر

این نشریه علاوه‌بر نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای افراد و مؤسسات شاخص در حوزه بین‌الملل چاپ و نشر، کتابخانه‌های بین‌المللی، آژانس‌های ادبی، هتل‌های بین‌المللی، بخش فرهنگی سفارت‌خانه‌های خارجی در ایران نیز ارسال خواهد شد.

این نشریه تمام رنگی و گلاسه در ۶۴ صفحه، با شمارگان شش‌هزار نسخه و به همراه لوح فشرده‌ی مطالب، به قیمت ۴.۹۹ پاوند در نمایشگاه فرانکفورت که آواخر مهر ماه برگزار می‌شود، توزیع خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :