تاريخ : دوشنبه 1395/10/27 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 55896
نشست ناشران کودک و نوجوان و تصویرگران در قم برگزار می شود

نشست ناشران کودک و نوجوان و تصویرگران در قم برگزار می شود

نشست ناشران کودک و نوجوان و تصویرگران روز سه شنبه 28 دی ماه با موضوع جایگاه مدیریت هنری در فرایند تولید کتاب های تصویری کودک و نوجوان در نگارستان اشراق قم برگزار می شود.

مدیر تولید کتاب های عمومی موسسه دارالحدیث در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، با اعلام این خبر افزود: این نشست چهارمین نشست از سلسله نشست های معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث است و با حضور استاد پارسانژاد طراح گرافیک و مدیر هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود .
مصطفی پورنجاتی افزود: این نشست به منظور تولید آثاری با محتوای ادبی و تربیت دینی با عنوان امور هنری کتاب های کودک و نوجوان و همکاری انجمن ناشران کودک و نوجوان قم و تصویرگران و مدیران هنری با تجربه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این نشست از فعالان حوزه کتاب کودک دعوت شده است، گفت: اهمیت موضوع تولید کتاب های کودک و نوجوان به صورت بومی(غیر ترجمه ای) در بخش های هنری و تصویر گری مورد بحث این نشست خواهد بود.
به گفته مدیر تولید کتاب های عمومی موسسه دارالحدیث؛ چهارمین نشست ناشران کودک و نوجوان و تصویرگران همزمان با برپایی "نمایشگاه سالانه تصویرگری سپید" ویژه کتاب های کودک و نوجوان با ارائه ۴۰ اثر تصویرگری در قالب کتاب های کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :