تاريخ : سه شنبه 1389/5/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 5832
مسابقه الكترونيكی ماه رمضان، برگزار می شود

مسابقه الكترونيكی ماه رمضان، برگزار می شود

دو شنبه 18/5/89

راوی: دانشكده مجازی علوم حديث، در راستای ترويج معارف قرآن و اهل بيت و همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن در اين ماه مبارك، مسابقه الكترونيكی رمضان را به عنوان برنامه‌ای فرهنگی در اين نمايشگاه و از طريق سايت دانشكده برگزار می‌كند.

به گزارش راوی، ماه مبارك رمضان، ماه انس با قرآن و ماه شناخت و بهره‏برداری فكری و عملی از قرآن است . قرآن، قلب ماه رمضان است، كه بدون اين قلب ، جوهره حقيقت در رگ‏های حيات معنوی روزه داران به جريان نمی‏افتد.
دانشكده مجازی علوم حديث نيز در راستای ترويج معارف قرآن و اهل بيت و همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن در اين ماه مبارك، مسابقه الكترونيكی رمضان را به عنوان برنامه‌ای فرهنگی در اين نمايشگاه و از طريق سايت دانشكده برگزار می‌كند تا ساير شيفتگان و مشتاقان معارف قرآن كريم در سراسر كشور نيز بتوانند در اين مسابقه شركت نمايند.
سوالات مسابقه از برخی دروس دانشكده مجازی علوم حديث انتخاب شده و شركت‌كنندكان می توانند با كليك بر روی منبع هر سوال، قسمتی از درس مربوط را دريافت و مشاهده نمايند و با توجه به مطالب ارائه شده در درس، به سوال پاسخ دهند. به اين ترتيب علاوه بر يادگيری مفاهيم والای قرآن كريم كه توسط اساتيد برجسته كشوری بيان شده‌اند با نحوه آموزش الكترونيكی و دروس آن نيز آشنايی پيدا می‌كنند.
به 30 نفر از كسانی كه پاسخ صحيح هر چهار سوال را ارسال نمايند در پايان ماه مبارك رمضان، به قيد قرعه جوايز نفيسی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای شركت در اين مسابقه و كسب اطلاعات بيشتر می توانند، به نشانی اينترنتی http://vu.hadith.ac.ir مراجعه كنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :