تاريخ : پنج شنبه 1396/3/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59220
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن وحدیث

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن وحدیث

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 96-97 در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری خبر داد.

دکتر هادی حجت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانیدارالحدیث، با بیان اینکه رشته هایدانشگاه قرآن و حدیثدر چهار شهر کشور ارائه می شود اظهار کرد: در قم رشته های زیر ارائه می شود:علوم قرآن و حدیث؛ علوم حدیث (گرایش‌ نهج‌البلاغه)؛ کلام امامیه؛ فقه و مبانی حقوق اسلامی؛ روان‌شناسی اسلامی (گرایش روان‌شناسی مثبت‌گرا)؛ و ارتباطات (گرایش حج و زیارت).

وی افزود: رشته های ارائه شده در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث عبارتند ازعلوم قرآن و حدیث، نهج‌البلاغه، علوم قرآنی، علوم حدیث(گرایش کلام و عقاید)؛ فقه و مبانی حقوق اسلامی؛

آقای حجت با اعلام اینکه در مشهد برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو صورت می گیرد گفت: در مشهد و اصفهان رشته های علوم حدیث گرایش تفسیر اثری؛ علوم حدیث گرایش نهج البلاغه ارائه می شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: در بخش مجازی دانشگاه، رشته های علوم قرآن و حدیث؛ علوم حدیث گرایش تفسیر اثری؛ علوم حدیث گرایش نهج البلاغه؛ علوم حدیث گرایش کلام و عقاید ارائه می شود.

آدرس دانشگاه قرآن و حدیث در قم: بلوارپانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعدازشهرک جهاد(مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث) و در تهران: شهرری، ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۶۲۵۲ و نشانی اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیثhttp://qhu.ac.ir/و تلفن گویا ۰۲۱۵۱۲۹۰ تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :