تاريخ : دوشنبه 1396/3/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59572
اجرای برنامه‌های قرآنی و حدیثی در طول تابستان ویژه خانواده طلاب

اجرای برنامه‌های قرآنی و حدیثی در طول تابستان ویژه خانواده طلاب

برنامه‌های قرآنی و حدیثی در طول تابستان ویژه خانواده طلاب از سوی مرکز امور طلاب و امور خانواده‌های جامعه المصطفی(ص) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی‌پناه، معاون فرهنگی تربیتی مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامع المصطفی(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: مرکز امور طلاب و خانواده آنان در ادامه سلسله برنامه‌های قرآنی خود از جمله مسابقات قرآن که با حضور ۵ هزار نفر برگزار شد، در طول تابستان نیز برنامه‌های قرآنی متعددی اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه‌ها با اهداف ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم و  معارف اهل‌بیت علیهم السلام و تقویت مهارت‌های قرآنی و حدیثی و غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در تابستان ۱۳۹۶ در شهرهای قم، مشهد، اصفهان، گرگان و تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک نیز مراسم ترتیل‌خوانی در شهرهای مختلف در حال برگزاری است به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: فرزندان و خانواده‌های طلاب جامعة المصطفی(ص) در مقطع سنی بالای چهار سال می‌توانند به صورت حضوری در مراکز و شعب امور طلاب و خانواده‌ها و مجتمع‌های مسکونی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‎توانند از طریق سایت quran.csfa.miu.ac.ir مربوط به اداره قرآن و حدیث مرکز امور طلاب و خانواده‌ها (نورالثقلین) برای حضور در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
صادقی‌پناه با اشاره به محتوای برنامه‌های ارایه شده در این طرح تصریح کرد: حفظ اجزای ۲۶ و ۲۷، ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم، حفظ موضوعی و ترتیبی، گل‌های بهشت ویژه کودکان و نوجوانان، آموزش مفاهیم، روخوانی و تفسیر موضوعی، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، مناجات‌خوانی و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح ارایه خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :