تاريخ : شنبه 1396/4/31 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 60082
پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» رایادین راه اندازی شد

پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» رایادین راه اندازی شد

«پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» رایادین از سوی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث راه‌اندازی شد.

«پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» رایادین از سوی مرکز آموزش الکترونیکیدانشگاه قرآن و حدیثراه‌اندازی شد.

به گزارش اطلاع رسانی دارالحدیث آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در گامی نو، با راه‌اندازی «پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» امکان شرکت در دوره‌های آموزشی و خرید منابع آموزشی حوزۀ علوم اسلامی را برای علاقه‌مندان، آسان‌تر و در دسترس‌تر کرده است.

«پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی» محلی برای دستیابی سریع و آسان به محتوای الکترونیکی علوم اسلامی، در قالب ارائۀ دوره‌های آموزشی طبقه‌بندی شده یا منابع آموزشی الکترونیکی اعم از کتاب، جزوه، فایل صوتی، نرم‌افزار، مقالات و ... است.

به محض خرید هر یک از دستاوردهای آموزشی تولید شده در مرکز آموزش الکترونیکی، امکان مشاهدۀ محتوای آموزشی دوره‌ها را در سامانۀ آموزش الکترونیکی و یا امکان دانلود منابع آموزشی را در پایگاه عرضۀ محتوای الکترونیکی دینی خواهید داشت.

دانشگاه قرآن و حدیث از تابستان ۱۳۸۳ با راه‌اندازی اولین مرکز آموزش الکترونیکی، گام بلندی در جهت ترویج و نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) برداشته و تاکنون موفق به کسب توفیقات و افتخارات متعددی در این زمینه شده است. در این مرکز، رشته‌های مصوب دانشگاهی مورد تأیید وزرات علوم در حوزۀ علوم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) ارائه شده است.

این مرکز علاوه بر برگزاری دوره‌های رسمی آموزشی، به منظور پاسخ به نیاز و اشتیاق علاقه مندان، با راه‌اندازی آموزش‌‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی و با شعار والای «هر ایرانی، یک فرصت آموزش مجازی علوم اسلامی»، دوره‌هایی را به صورت آزاد برگزار کرده تا علاقه ‌مندانی که به هر دلیل امکان و فرصت شرکت در دوره‌های رسمی را ندارند، نیز بتوانند از خدمات و امکانات آموزشی این مرکز، در زمینۀ نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) برخوردار شوند.

نشانی پایگاه عرضه محتوای الکترونیکی دینی:http://rayadin.qhu.ac.ir

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :