تاريخ : پنج شنبه 1389/7/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6034
پس از مطالعه حديث شريف«ثقلين» به مذهب شيعه دوازده امامی مشرف شدم

پس از مطالعه حديث شريف«ثقلين» به مذهب شيعه دوازده امامی مشرف شدم

پنج شنبه ۱۵/۷/۸۹

راوی: پس از چهار سال تحصيل در دانشگاه «جامع الازهر» غزه، حتی به يك حديث شيعی دست نيافتم. فلسطين، نيازمند وجود كتب حديثی شيعی است تا به دانش آموزان دانش اموزان فلسطينی، معارف اهل بيت عليهم السلام را آموزش دهیم.

به گزارش راوی، «بسام الاستاذ» مدرس علوم دينی كشور فلسطين كه به دعوت مؤسسه جامعة المصطفی العالميه، برای سپری كردن يك دوره تعليمی به ايران سفر كرده بود، پيش از ظهر چهارشنبه ۱۴ مهر، از بخش های مختلف دانشكده، پژوهشكده علوم و معارف حديث، كتابخانه و نمايشگاه كتاب مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، بازديد كرد.
وی در حاشيه بازديد از مؤسسه دارالحديث، در گفتگو با خبرنگار ما گفت:از اينكه در مجموعه عظيم دارالحديث گام بر ميدارم، افتخار می كنم و خوشحالم كه اين مؤسسه در زمينه حفظ و نشر احاديث اهل بيت عليهم السلام اهتمام ويژه ايی دارد.
استاد علوم دینی غزه، با ابراز تاسف از خلا كتب حديثی به ويژه كتب حديثی در فلسطين تصريح كرد: پس از چهار سال تحصيل در دانشگاه «جامع الازهر» غزه، حتی به يك حديث شيعی دست نيافتم. آشنايی من با حديث شريف ثقلين سبب شد تانور و هدايت را نزد مكتب اهل بيت عليهم السلام درك كنم و به مكتب شيعه مشرف شود.
وی افزود: امروز فلسطين، نيازمند وجود كتب حديثی شيعی است تا به دانش آموزان دانش اموزان فلسطينی، معارف اهل بيت عليهم السلام را آموزش دهيم.
گفتنی است، «بسام الاستاذ» پس از مطالعه حديث شريف ثقلين به مذهب شيعه دوازده امامی مشرّف شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :