تاريخ : شنبه 1389/8/8 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6048
كسب رتبه برتر دانشكده علوم حديث در چهارمين جشنواره رسانه‌های ديجيتال

كسب رتبه برتر دانشكده علوم حديث در چهارمين جشنواره رسانه‌های ديجيتال

پنج شنبه ۶/۸/۸۹

راوی: پايگاه اينترنتی دانشكده علوم حديث رتبه برتر پايگاه‌های آموزش الكترونيكی، چهارمين جشنواره رسانه‌های ديجيتال را به خود اختصاص دهد.

به گزارش راوی، در مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللی رسانه‌های ديجيتال كه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار بزرگ وحدت برگزار شد از پايگاه آموزش الكترونيكی دانشكده علوم حديث به دليل نوآوری در امر آموزش الكترونيكی معارف قرآن واحاديث گهربار اهل‌بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام در جهان اسلام، تقدير به‌عمل آمد.

بر اساس اين گزارش، پايگاه اينترنتی دانشكده علوم حديث در بخش پايگاه‌های اينترنتی و وبلاگ‌ها توانست رتبه نخست را در بهترين‌های آموزش الكترونيكی به خود اختصاص دهد.
گفتنی است؛ اين پايگاه به علت نوآوری در آموزش الكترونيكی معارف اسلامی با تكيه بر احاديث صحيح موثق، به‌عنوان اولين مركز آكادميك آموزش احاديث گهربار اهل‌بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در جهان تشيع يكی از مراكزی است كه تلاش كرده در آغازين سال‌های تأسيس خود با راه‌اندازی پايگاهی حديثی از اين امكان بزرگ در اهداف قدس خود بهره گيرد.


لازم به ذكر است؛ دانشكده علوم حديث در سال ۱۳۸۴ با راه‌اندازی مركز آموزش‌های الكترنيكی امكان ادامه تحصيل علاقه‌مندان به علوم و معارف اهل‌بيت(عليهم‌السلام) را از طريق اينترنت فراهم ساخت و هم‌اكنون بيش از ۳۰۰۰ دانشجو در داخل و خارج كشور در دوره‌های مجازی(اينترنتی) مشغول به ادامه تحصيل هستند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :