تاريخ : دوشنبه 1389/10/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6146
دانشكده علوم حديث، احيا گر معارف اهل بيت(ع) در بين خانواده هاست

دانشكده علوم حديث، احيا گر معارف اهل بيت(ع) در بين خانواده هاست

راوی: رسالت بزرگى بر دوش دانشكده علوم حديث است و آن زنده نگه داشتن معارف اهل بيت(ع) در بين خانواده هاست.

به گزارش راوی، ۴۰ نفر از اساتيد ممتاز و طلاب موسسه‏ شيخ مفيد اصفهان، از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، بازديد كردند.

حجت الاسلام و المسلمين «سيد حسين مرتضوی» مسؤل امور فرهنگی مؤسسه شيخ مفيد، در حاشيه بازديد از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اين مطلب افزود: مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، مجموعه علمی است كه با حضور دانشمندان فاضلی همچون حجت الاسلام و المسلمين «مسعودی» جامعيت پيدا كرده است.
وی با اشاره به واحد مصدريابی پژوهشكده علوم حديث، افزود: اين واحد با توجه به فعاليت های علمی اساتيد و طلاب حوزه علميه اصفهان مورد توجه آنان قرار گرفت. تصحيح كتاب «كافى» نيز در خور توجه است.
حجت الاسلام و المسلمين«سيد حسين مرتضوی» با بيان نقش مؤسسه دارالحديث در احياى معارف اهل بيت(ع) تصريح كرد: امروز جامعه ما با اهل بيت عصمت و طهارت آشنایى دارند اما اين آشنایى در حد شناسنامه‏ايست و دانشكده علوم حديث مى‏تواند با تربيت كردن مربيان در حوزه علوم حديث، جامعه را با معارف عميق اهل بيت(ع) آشنا كنند. اين دانشكده يك رسالت بزرگى بر دوش دارد و آن زنده نگه داشتن معارف اهل بيت(ع) در بين خانواده هاست. اگر معارف اهل بيت(ع) در بين خانواده ها وارد شود بسيارى از مشكلات جامعه حل خواهد شد.

۴۰ نفر از اساتيد ممتاز و طلاب موسسه‏ شيخ مفيد اصفهان با هدف آشنايی با فعاليت های علمی ـ پژوهشی دانشكده و پژوهشكده علوم حديث، ۱۶ آبان از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، بازديد و با حجت الاسلام و المسلمين «مسعودی»، معاون پژوهشی دانشكده علوم حديث ديدار و گفتگو كردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :