تاريخ : پنج شنبه 1396/12/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 63126
آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث منبع استنادی مدرسان حوزه است

آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث منبع استنادی مدرسان حوزه است

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید ازغرفه کتاب پژوهشگاه قرآن و حدیث در نمایشگاه کتاب دین گفت: آثار مؤسسه دارالحدیث منبع استنادی علوم و معارف حدیث برای مدرسان حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام قنبرزاده گیلانی استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، پس از بازدید از غرفه پژوهشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، اظهار کرد: ۲۰ سال است که با آثار این مؤسسه آشنا هستم و کتاب میزان الحکمه را مطالعه می کنم.

وی افزود: مؤسسه دارالحدیث، در زمینه ی پژوهش های قرآنی و حدیثی تلاش های فراوانی کرده که این تلاش ها قابل تحسین است.

گفتنی است، غرفه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث و غرفه انتشارات دارالحدیث، در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین(سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم)، تا پنجم اسفندماه در مصلی قم، پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

غرفه شماره ۸۷  این نمایشگاه به آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث اختصاص یافته است.

در این غرفه ، بیش از یکصد اثر از آثار تالیفات آیت الله محمدی ری شهری به همراه مهمترین آثار و دستاوردهای پژوهشی چهار پژوهشکده علوم و معارف حدیث، کلام اهل بیت علیهم السلام، تفسیر اهل بیت علیهم السلام و پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث در معرض بازدیدکنندگان قرار دارد.

غرفه شماره  ۱۰۲ نمایشگاه نیز به سازمان چاپ و نشر دارالحدیث برای فروش اختصاص یافته است.

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۲۶ بهمن الی ۵ اسفندماه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ برپا است و در مجموع دو نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه کتاب استان قم ۴۷۴ ناشر با ۸۰ هزار و ۴۵۰ عنوان کتاب حضور دارند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :