تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 632
دومين همايش بين‌المللى دكترين مهدوِيت

دومين همايش بين‌المللى دكترين مهدوِيت

راوى : دومين « همايش بين‌المللى دكترين مهدويت » با هدف تبيين كاركردهاى فرهنگ غنى مهدويت و تاثيرگذارى و نظرپردازى آن در عرصه‌هاى مختلف حيات انسان و نيز ايجاد ارتباط گسترده تر با محافل اسلامى - شيعى و بين ‌الاديانى خارج از كشور ، در روزهاى 15 و 16 شهريورماه امسال برگزار مى ‌شود. . . . . .

ر اوى : دومين « همايش بين‌المللى دكترين مهدويت » با هدف تبيين كاركردهاى فرهنگ غنى مهدويت و تاثيرگذارى و نظرپردازى آن در عرصه‌هاى مختلف حيات انسان و نيز ايجاد ارتباط گسترده تر با محافل اسلامى - شيعى و بين ‌الاديانى خارج از كشور ، در روزهاى ۱۵ و ۱۶ شهريورماه امسال برگزار مى ‌شود.

اين همايش با حضور ده ها انديشمند داخل و خارج از كشور و نيز شخصيت هاى برجسته جهان اسلام و رهبران و نمايندگان ديگر اديان و تمدن هاى جهان در سالن اجلاس سران برگزار مى ‌شود.

به گزارش  خبرگزارى شبستان ، تاكنون بيش از۹۰ مقاله از انديشمندان و پژوهشگران داخل و خارج از كشور در موضوعات مرتبط ، به  دبيرخانه همايش  ارسال شده است. آخرين مهلت ارسال مقالات ۳۰ تير مى ‌باشد .
بنابراين گزارش « دومين همايش بين‌المللى دكترين مهدويت » با مشاركت سازمان فرهنگى - هنرى شهردارى تهران، سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، سازمان فرهنگ و ارتباطات، مجمع جهانى اهل بيت (ع) ، مجمع جهانى تقريب مذاهب و وزارت علوم تحقيقات و فناورى برگزار مى ‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :