تاريخ : یکشنبه 1396/12/13
کد خبر: 63307

کتب چهل حدیث در باره غدیر و قرآن کریم به انگلیسی ترجمه شد

کتب «چهل حدیث در غدیر» و «چهل حدیث درباره قرآن کریم» توسط دانش‌آموخته‌ی ایلامی کارشناسی ارشد زبان به انگلیسی برگردانده شد.

مریم علیزاده، مترجم کتب چهل حدیث درغدیر و چهل حدیث درباره قرآن کریم در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: این کتب توسط انتشارات «انصاریان قم» به چاپ رسیده و با همکاری موسسه‌ی فرهنگی و تحقیقاتی برهان تهیه و تدوین شده است.
علیزاده با اشاره به اینکه کتاب چهل حدیث درباره  قرآن کریم در سال ۸۷ ترجمه و در ۱ هزار جلد به چاپ رسید، افزود: کتاب چهل در غدیر نیز در سال ۸۸ ترجمه کردم و در نسخه اول در ۲ هزار جلد به چاپ رسید که تجدید چاپ هم صورت گرفت.
این مترجم با بیان اینکه این کتب در کتابخانه‌های فرانسه، هندوستان، سریلانکا و چند کشور دیگر نیز از سوی مسلمانان مورد استقبال قرار گرفت، تصریح کرد: انسان‌ها تشنه‌ی معارف اهل‌بیت هستند و این ویژگی محدود به مرزها نیست به همین دلیل تصمیم گرفتم تخصصم را در خدمت این هدف بزرگ قرار دهم.
وی ضمن تقدیر از همکاری جامعه‌المصطفی برای توزیع این کتاب در کشورهای مختلف ابراز امیدواری کرد: با هنر ترجمه شاهد آشنایی مردم کشورهای مختلف با پیام ائمه‌ی اطهار باشیم.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :