تاريخ : یکشنبه 1396/12/20
کد خبر: 63490

کتاب‌های «شرح و تفسیر نهج‌البلاغه» و «حکمت علوی» رونمایی شد.

کتاب‌های «شرح و تفسیر نهج‌البلاغه» و «حکمت علوی» اثر اسماعیل منصوری لاریجانی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و ابراهیمی دینانی رونمایی شد

به گزارش ایکنا؛ مراسم رونمایی از کتاب‌های «شرح و تفسیر نهج‌البلاغه» و «حکمت علوی» اثر اسماعیل منصوری لاریجانی،‌ صبح امروز با حضور سیدمهدی خاموشی،‌ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، غلامحسین ابراهیمی دینانی و حجت‌الاسلام سیدمهدی حسین‌زاده دبیرکل بنياد قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدحسن میرکریمی، مدیرعامل انتشارات شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخن پرداخت و عنوان کرد: این شرکت از سال ۷۳ از واحد انتشارات به شرکت انتشارات ارتقا پیدا کرد و در حوزه تبلیغ دین فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: تا این زمان بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در حوزه دین توسط این انتشارات به چاپ رسیده است. این آمارها نمایانگر فعالیت کمّی شرکت هستند. در دو سال اخیر که بیشتر ناشرین درگیر مسئله حیات و ممات بودند، این شرکت از ساختار کمّی به سمت برنامه کیفی حرکت کرد. گرچه تعداد آثار منتشرشده کاهش یافته است اما به گمان کارشناسان کیفیت آثار متفاوت است.

وی با اشاره به انتشار دو اثر «شرح و تفسیر نهج‌البلاغه» و «حکمت علوی» توسط این شرکت اظهار کرد: در سال جاری ۷۰ عنوان کتاب که بیش از یک سوم آن چاپ اول است را منتشر کرده‌ایم و یکی از نمونه‌های خوب آن همین دو اثری است که امروز رونمایی می‌شود. این دو کتاب که منسوب به امیرالمومنین(ع) است و بار تبرکی هم برای ما دارد از آثاری برجسته منتشرشده در سال جاری است.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم حجج اسلام خاموشی و دعوتی در حضور منصوری لاریجانی و جمعی دیگر از اساتید و دانشجویان از این دو اثر رونمایی کردند.

خبر در حال تکمیل است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :