تاريخ : یکشنبه 1390/2/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6380
ایجاد بخش کتاب‌های مربوط به حضرت زهرا (س) از ابتکارات خوب نمایشگاه کتاب است

ایجاد بخش کتاب‌های مربوط به حضرت زهرا (س) از ابتکارات خوب نمایشگاه کتاب است

آیت الله ری شهری: ایجاد بخش کتاب های مربوط به حضرت زهرا (س) از ابتکارات خوب نمایشگاه کتاب است.

به گزارش پایگاه حدیث نت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و رئیس موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران گفت: ایجاد بخش كتاب های حضرت زهرا سلام الله علیها از جمله بخش های ابتكاری نمایشگاه امسال كتاب تهران است كه خوب است در سال های آینده نیز تكرار شود.

آیت الله محمد محمدی ری شهری افزود: بهترین كار در نمایشگاه كتاب امسال آن است كه بهترین كتاب ها در حوزه معارف دینی و دیگر موضوعات در غرفه های مجزا عرضه شده است تا علاقه مندان بتوانند ضمن آشنایی با این كتاب ها نسبت به خرید آنها اقدام كنند.
وی خاطرنشان كرد: كتاب خوب غذای روح انسان و كتاب بد سم مهلكی برای روان انسان و به ویژه جوانان است و از این رو ناشران باید آثار عمیق تری را منتشر كنند.
آیت الله محمدی ری شهری، رئیس موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث تصریح كرد: به طور كلی باید موضوعاتی مورد توجه ناشران قرار بگیرد كه مورد نیاز جامعه باشد در این بین نیاز معرفتی جوانان بسیار مهم است، زیرا نسل جوان آینده ساز این كشور است و باید تولید كتاب برای این قشر در سطوح مختلف به ویژه در زمینه مسایل دینی و مذهبی با زبانی ساده انجام شود .
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :