تاريخ : یکشنبه 1397/2/9 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 64137
کتاب اعتبارسنجی حدیث شیعه اثر ارزشمند است

کتاب اعتبارسنجی حدیث شیعه اثر ارزشمند است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کتاب «اعتبارسنجی حدیث شیعه» تالیف سیدعلیرضا حسینی شیرازی را اثری فاخر و ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدیعصر امروز در همایش واکاوی میراث حدیثی شیعه که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)  قم برگزار شدگفت: میراث عظیم شیعه به خصوص میراث عظیم حدیثی شیعه، رکن رکین از مذاهب نورانی ما است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: غربی ها باید به احادیث ما نظر بیاندازند تا شان و جایگاه اهل بیت (ع)و این مکتب را در یابند؛ مرحوم علامه طباطبایی تاکید بر احادیث داشتند و بیان می فرمود،‌ این احادیث نور است و باید نورانی شویم.

وی اظهارکرد: از روزی که وارد حوزه شدم، سعی داشتم در حفظ و انتشار میراث اهل بیت(ع) تلاش کنم؛ زمانی که نویسنده این اثر(سید علیرضا حسینی شیرازی) این کتاب را برای ما آورد و گفت که مجموعه سمت آن را منتشر کند، بنده با مطالعه کتاب ملتفت شدم که این کتاب توسط یک فرد فاضل نوشته شده است.

رئیس سازمان سمت اظهارکرد: این کتاب یکی از کتاب هایی است که در زمینه نشر آثار اهل بیت(ع) بسیار ارزنده است و امیدواریم که خداوند به تمام کسانی که در این عرصه فعالیت دارند توفیق عالیه عنایت کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: این کتاب، اثر ارزشمندی است و نویسنده از شاگردان آیت الله العظمی شبیری زنجانی است و در زمینه حل مسایل مرتبط به حدیث نگاشته شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :