تاريخ : شنبه 1397/2/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 64193
حضور انتشارات دارالحدیث با دو غرفه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حضور انتشارات دارالحدیث با دو غرفه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

انتشارات دارالحدیث در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهرآن با برپایی دو غرفه ی کتاب دربخش عمومی و کودک و نوجوان، شرکت کرده که با استقبال چشمگیر علاقمندان به کتاب مواجه شده است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، با بیان این مطلب افزود: سال گذشته برای نخستین بار غرفه کودک و نوجوان برپا کردیم و توانستیم کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان را با عنوان مجموعه «شبنم» ارائه کنیم.

وی بیان کرد: در سی‌ویکمین دوره، این غرفه‌  برای دومین بار راه اندازی شده که شامل ۴۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان است . همچنین در دوره گذشته نمایشگاه کتاب‌های کودک با عنوان «شبنم» منتشر شد در حالیکه در این دوره کتاب‌ها با عنوان «نشر باهوش» ارائه و معرفی می‌شود.

آقای حیدربیگی با بیان اینکه درخواست اکثر بازدید کنندگان از کتاب های کودک با مضامین حدیثی در قالب شعر و داستان است افزود: استقبال از کتاب های زندگینامه اهل بیت(ع) و خصوصا کتاب های امام مهدی (عج) چشمگیر بود و کتاب های مرد بارانی، حرف های ماه و کتاب شعر تولدت مبارک از کتاب هایی در زمینه امام مهدی(عج) همچنین کتاب بسته های گردو(پیامبرو کودکان)، مورد توجه علاقه مندان به کتاب قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه انتشارات دارالحدیث در سالن عمومی نمایشگاه کتاب  تهرآن اقدام به عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب کرده که ۷۰ عنوان، تازه های نشر در نمایشگاه امسال عرضه شده است.

آقای حیدربیگی تصریح گرد: انتشارات دارالحدیث در نمایشگاه کتاب تهران در بخش عمومی سالن شبستان راهروی ۱۳ غرفه  ۱۷ و غرفه کودک و نوجوان  در راهرو c۲ غرفه ۲۲۰ است.

گفتنی است، سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلای امام‌خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان کتاب و کتاب خوانی است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :