تاريخ : سه شنبه 1397/9/27 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 67753
آخرین آثار« پژوهشگاه قرآن و حدیث» در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی

آخرین آثار« پژوهشگاه قرآن و حدیث» در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی

پژوهشگاه قرآن و حدیث با ارائه بیش از 170 عنوان کتاب در زمینه ی علوم قرآن و حدیث در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، پژهشگاه قرآن و حدیث از جمله مراکز پژوهشی دینی و حوزوی است که با آثار گسترده خود در بخش های مختلف پای به پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گذارده است.

این پژوهشگاه دارای ۴ پژوهشکده علوم معارف حدیث، اخلاق و روانشناسی اسلامی، تفسیراهل بیت(ع) و کلام اهل بیت(ع) است که آثار این پژوهشکده ها در غرفه شماره ۱ نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

جدیدترین آثار منتشر شده این غرفه عبارتند از : گزیده دانش نامه امام مهدی(ع)، مسجد در آینه سقلین و حکمت نامه سالمند.

از دیگر آثاراین پژوهشگاه می توان بهشناخت نامه قرآن،شناخت نامه حدیث،دانش نامه عقاید اسلامی،کنزالدعاء،سیره پیامبر خاتم،دانش نامه امام حسین(ع)،حکمت نامه پیامبر اعظم،حکمت نامه جوانوانسان در تراز قرآناشاره کرد.

در این غرفه تازه ترین نشریه های علمی ـ پژوهشی پژوهشگاه ارائه شده است از جمله :علوم حديث، اخلاق پژوهی، پژوهشنامه روانشناسی اسلامی.

خاطرنشان می شود پنجمین  نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز و واحد های پژوهشی حوزوی، با حضور ۶۰ موسسه و مرکز پژوهشی و در سه بخش دستاوردها، دستاوردهای فاخر چهل ساله و پژوهش های حوزویان در عرصه انقلاب اسلامی برپا شده است و تا ۳۰ آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلی قدس قم، میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :