تاريخ : چهارشنبه 1390/11/12 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6799
برگزاری دوره‌های كوتاه‌مدت آشنايی با علوم حديث در دانشکده علوم و حدیث

برگزاری دوره‌های كوتاه‌مدت آشنايی با علوم حديث در دانشکده علوم و حدیث

چهارشنبه ۱۲/۱۱/۹۰

پایگاه حدیث‌نت: دفتر آموزش‌های آزاد دانشکده علوم حدیث که متکفل برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت دانشکده است، با برگزاری این دوره‌ها در تهران و شهرستان‌های مختلف میهن اسلامی، به گسترش فرهنگ و معارف خاندان وحی پرداخته است.

به گزارش پایگاه حدیث‌نت، تا كنون قريب ۳۰ دوره در شهرهای ری، تهران، مشهد، اصفهان، شيراز، قم، رشت، اروميه برگزار شده و بيش از شش هزار نفر در اين دوره‌ها شركت كرده‌اند. در بيست و هشتمين دوره كوتاه مدت آشنايی با علوم و معارف حديث كه با همكاری معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، در تالار شيخ مفيد دانشكده علوم حديث برگزار شد، ۷۰ نفر از علاقمندان به معارف اهل بيت(ع) شركت داشتند. اين دوره كه از ۱۰ آذر آغاز شده بود‍، پس از نه جلسه و با پشت سر گذاشتن ۳۶ ساعت آموزشی، ششم بهمن خاتمه يافت. در دوره كوتاه مدت آموزشی، موضوع‌های «هندسه دانش‌های حديثی» و «تاريخ حديث شيعه»، «جوامع حديثی شيعه»، «اديان و مذاهب از نظر قرآن و حديث»، «روش فهم حديث»، «تعاملات اجتماعی»، «آشنايی با نهج البلاغه»، «شادكامی» و «حديث و خانواده» توسط استادان دانشكده علوم حديث تدريس شد. آزمون بيست و هشتمين دوره كوتاه مدت آشنايی با علوم و معارف حديث، قرار است ۲۷ بهمن برگزار شود. برای پذيرفته شدگان در آزمون،‌ گواهی‌نامه صادر می‌شود.

دفتر آموزش‌های آزاد آمادگی خود را برای همکاری با سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی برای فعالیت در حوزه نشر آموزه‌های عترت و نیز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان سازمان‌ها و مراکز اعلام می‌دارد. شماره تماس‌ ۰۲۵۱۷۱۶۷۲۷۰ به این منظور اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :