104 . هند ، سالار جنگ : 915 و 916 ، جلد اول از ابتداء تا كتاب اعتكاف كه ادامه آن در جلد دوم آمده است . كتابت : اواخر قرن دهم . ، داراى حواشى مختصر ، نسخه رطوبت ديده وداراى سوراخهايى توسط حشرات مى باشد ]فهرست كتابخانه سالار جنگ] .
نسخه هاى كافى سال (1000 تا 1009 ق)
105 . تهران ، سپهسالار : 1714 ، فروع از طهارت تا آخر جهاد ، بدون نام كاتب ، ربيع الاول 1000ق ، 136 برگ [فهرست سپهسالار : 1/297 و 5/416] .
106 . قم ، آستان معصوميه عليهاالسلام : 542 ، فروع ، نسخ ، بدون نام كاتب ، 1001ق ، 206 برگ [فهرست آستان معصوميه عليهاالسلام : 2/164] .
107 . مشهد ، آستان قدس رضوى : 23566 ، نسخه از ابتدا ناقص وموجودى از آخرين صفحه كتاب عشرت تا پايان كتاب زكات ، نسخ ، كاتب : محمد بن حسين طاهر ، تاريخ كتابت : 1001 ق . 154 برگ [فهرست آستان قدس 26/464] .
108 . تهران ، دانشكده ادبيات : امام جمعه 496 ، فروع از كتاب الزى و التجمل تا الأيمان و النذور و كتاب الروضة ، نسخ ، بدون نام كاتب ، 1007 ق ، با فهرست به خط نستعليق و حواشى (75219) [فهرست ادبيات تهران : 3/102] .
109 . قم ، مركز احياء ميراث اسلامى : 2609 ، اصول از كتاب حجت باب كراهية التوقيت تا كتاب عشرت باب نوادر ، از آخر افتادگى دارد ، آغاز : باب كراهية التوقيت على بن محمد و محمد بن الحسن عن سهل بن زياد و محمد بن يحيى ، نسخ ، حسين بن محمد بن على بن محمد بن احمد حسينى الحسانى ، 2 ذى حجه 1008ق ، مكه ، تصحيح شده و در پايان كتاب فضل القرآن انهايى از مولى محمد باقر مجلسى به محمد يوسف رازى در 11 جمادى الثانى 1092ق مشهود است ، داراى حواشى ، 236 برگ ، 28 سطر [فهرست مركز احياء : 7/مخطوط] .
110 . شيراز ، كتابخانه علامه طباطبايى : 104 ، فروع صيد تا آخر قضا ، نسخ ، عبدالنبى بن سعد جزايرى از صيد تا آخر مواريث را در كربلا در سال 1008 مقابله نموده ، حدود تا آخر قضاء را على بن صالح بن جابر بحرانى نزيل شيراز در 20 رجب 1091 تحرير نموده ، 182 برگ . [نسخه پژوهى ، دفتر دوم : 207] .
111 . شيراز ، دانشكده پزشكى : 104 ، فروع از صيد تا پايان ، محمد بن حسام مشرقى كربلايى قبل از