تاريخ : یکشنبه 1390/12/7 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6826
نشست تخصصى با موضوع «امام مهدى(ع)» برگزار شد

نشست تخصصى با موضوع «امام مهدى(ع)» برگزار شد

در اين نشست كه روز یکشنبه 7 اسفند به‌ همت پژوهشكده علوم و معارف حديث برگزار شد، علامه «السيد سامى البدرى» به بحث و نظر درباره ظهور امام مهدى(ع) و مباحث و موضوعات مرتبط با مهدويت پرداخت.

به گزارش پایگاه حدیث نت، علامه البدرى كه به دعوت پژوهشكده علوم و معارف حديث به مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث آمده بود، ضمن حضور در اين نشست، به ضرورت توجه نسبت به مباحث مقارن ميان اسلام و اديان ديگر در تحليل و تطبيق متون مقدس و مباحث قرآن و حديث اشاره کرد.
اين نشست كه با حضور حجت‌الإسلام والمسلمين طباطبایى، مدير پژوهشكده علوم و معارف حديث، مديران گروه‌هاى پژوهشى، حجت‌الاسلام والمسلمين سبحانی‌نيا، معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه و جمعى از پژوهشگران پژوهشكده علوم و معارف حديث برگزار شد دومين نشست از سلسله نشست‌هاى تخصصى اين پژوهشكده است که میان پژوهشگران گروه‌های پژوهشی با صاحب نظران حوزه‌هاى تخصصى برگزار می‌شود.
گفتنی است، این نشست با محوريت موسوعه امام مهدى(عج) روز یکشنبه ۷ اسفندماه در دارالحدیث برگزار شد و در حاشیه این نشست علامه «السيد سامى البدرى» از پژوهشکده علوم و معارف حدیث و بخش‌های مختلف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث بازدید کرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :