تاريخ : پنج شنبه 1390/12/11 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6830
تالیفات حدیثی دارالحدیث، نیاز پژوهشگران را مرتفع می کند

تالیفات حدیثی دارالحدیث، نیاز پژوهشگران را مرتفع می کند

پنج شنبه ۱۱/۱۲/۹۰

پایگاه حدیث نت: محمد نعيم غفاری، کارشناس دینی شهر مسکو، در حاشیه بازدید از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث گفت: تالیفات حدیثی دارالحدیث، نیاز پژوهشگران روسیه را در حوزه مرتفع می کند

به گزارش پایگاه حدیث نت، ۹ نفر از علمای دینی و مشاغل مختلف شهر مسکو، صبح چهارشنبه ۱۰ اسفند، ضمن بازدید از بخش های مختلف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، با معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه که در سالن جلسات مؤسسه دارالحدیث برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین «سبحانی نیا» به تشریح فعالیت های صورت گرفته در سه پژوهشکده علوم و معارف حدیث، پژوهشکده کلام اهل بیت(ع)، و پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی پرداخت.
وی همچنین گزارشی از فعالیت های دانشکده علوم حدیث و دانشکده الکترونیکی علوم حدیث ارائه کرد و افزود: یکی از دستاوردهای این مرکز، ایجاد دانشکدۀ مجازی علوم حدیث در شبکۀ‌ جهانی اینترنت است. این دانشگاه الکترونیکی دور‌ه‌های آموزشی خود را در شبکۀ جهانی اینترنت آغاز و طی سال‌های گذشته هزاران تن از مشتاقان فراگیری علوم اسلامی و تحصیلات دانشگاهی را از خدمات خود بهره‌مند کرده است.
محمد نعيم غفاری، کارشناس دینی شهر مسکو، نیز در حاشیه بازدید از مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث گفت: تالیفات حدیثی دارالحدیث، نیاز پژوهشگران روسیه را در حوزه مرتفع می کند.
وی همچنین به خلا های موجود در زمینه پژوهش های حدیثی در مسکو اشاره کرد و افزود: تحقیقات و تالیفات مؤسسه دارالحدیث می تواند راه گشای معارف اسلامی در روسیه باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :