تاريخ : سه شنبه 1391/4/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 7179
کتاب دانش‌نامه میزان الحکمة حاصل اخلاص و سخت‌كوشی مؤلف آن است

کتاب دانش‌نامه میزان الحکمة حاصل اخلاص و سخت‌كوشی مؤلف آن است

حجت‌الاسلام و المسلمين«مقبول حسين‌علوی» در گفتگو با پایگاه حدیث نت گفت: تلاش آيت‌‌الله ری شهری در تالیف آثار حدیثی، مخصوصا کتاب میزان الحکمة حاصل اخلاص و سخت‌كوشی مؤلف آن است.

حجت‌الاسلام و المسلمين«مقبول حسين‌علوی» مدير مؤسسه انديشه اسلامی انگلستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان ویژگی های کتاب میزان الحکمة افزود:
تلاش آيت‌‌الله ری شهری در تالیف آثار حدیثی، مخصوصا کتاب دانش‌نامه میزان الحکمة حاصل اخلاص و سخت‌كوشی مؤلف آن است.
وی بیان کرد: عالمان دینی می‌توانند از کتاب میزان الحکمة بهره فراونی ببرند و به نظر بنده هر کسی که بخواهد در راه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، گام بردارد، مطالعه این کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدير مؤسسه انديشه اسلامی انگلستان درباره فعالیت‌های مؤسسه انديشه اسلامی انگلستان، تصریح کرد: اساس كار ما كتاب‌های انگليسی زبان است و در اين زمينه تلاش‌های جدی صورت گرفته است.
وی از تدوین و انتشار ۱۶ کتاب در مؤسسه انديشه اسلامی خبر داد و افزود: ترجمه کتاب نهج‌البلاغه به زبان انگلیسی و انتشار آن از فعالیت های این مرکز بوده است.
همچنین سعی می‌کنیم با مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث و آثار آن تعامل مثبتی برقرار کنیم.
حسین علوی به معرفی فعالیت‌های علمی خویش پرداخت و گفت: تحصیلات حوزوی را در قم ادامه دادم و از محضر بسياری از علما كسب فيض كردم و همچنين درس خارج را در محضر آيت‌الله العظمی فاضل لنكرانی بهره بردم.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :