تاريخ : پنج شنبه 1402/2/28
کد خبر: 76175

کتاب «کیمیای محبت» پرفروش شد

کتاب «کیمیای محبت؛ یادنامه مرحوم شیخ رجعبلی خیاط» به قلم محمدی ری شهری از پرفروش‌ترین کتاب‌های غرفه انتشارات دارالحدیث است.

انتشارات دارالحدیث از ناشران کتاب‌های دینی است که با عناوینی جدید در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

مسئول غرفه این انتشارات با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از کتاب‌های خود به خبرنگار ایبنا می‌گوید:

استقبال از غرفه ما به خصوص در روزهای تعطیل نمایشگاه بسیار خوب و قابل توجه بود و ما در مجموع از این دوره از نمایشگاه رضایت داشتیم.

او با اشاره به استقبال مخاطبان از موضوعات روز با نگاه دینی می‌افزاید: ما امسال بیشتر سعی در انتشار آثاری داشتیم که علاوه بر دین بر جنبه‌های زندگی امروز هم توجه داشته باشند.

«تزاحم اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی؛ از چالش تا تصمیم» به قلمحسینعلی رحمتی، «درسنامه جوانی و اخلاق موفقیت» به قلممحمدتقی سبحانی نیا(عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث)، «انفاق از نگاه قرآن و حدیث» نوشتهمحمدی ری شهریو ترجمه عبدالهادی مسعودی و «روایات حضرت عبدالعظیم حسنی از حضرت امیرالمونین علی(ع) در منابع خطی یمن» از جمله آثار تازه منتشر مؤسسه انتشارات ما در نمایشگاه سی و چهارم هستند.

او کتاب «کیمیای محبت؛ یادنامه مرحوم شیخ رجعبلی خیاط» به قلم محمدی ری شهری را پرفروش‌ترین کتاب این نشر معرفی کرده و می‌گوید: مضامین و شخصیت‌های عرفانی برای خوانندگان جذابیت بسیاری دارند و زندگی‌نامه‌ها و روایت‌های مربوط به آن‌ها همواره مورد توجه بوده‌اند.

منبع :ایبنا
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :