تاريخ : سه شنبه 1393/6/11 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34356
همایش حدیث رضوی سنگ بنای پژوهش سیره اهل‌بیت (ع) در کشور است

همایش حدیث رضوی سنگ بنای پژوهش سیره اهل‌بیت (ع) در کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برگزاری همایش ملی حدیث رضوی سنگ بنای پژوهش در رابطه با سیره اهل‌بیت (ع) در کشور است.

پایگاه حدیث نت،  به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه در دومین همایش حدیث رضوی که در تالار شهید آوینی برگزار شد اظهار کرد: آیت‌الله ری‌شهری شخصیتی نستوه هستند که در قبل و بعد از انقلاب تلاش‌های فراوانی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت گفت: باید از بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برای گذاشتن این سنگ بنای پسندیده در کشور تقدیر کرد زیرا این جشن‌ها منبعی برای نشر و ترویج نام و کلام رضوی در داخل و خارج  کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امسال در سراسر کشور برنامه‌های محتوایی و فرهنگی مطلوبی در ارتباط با گرامیداشت دهه کرامت انجام شد که باید برنامه‌های محتوایی در برگزاری مراسم‌ها گسترش یابد.

ایزدپناه با اشاره به برگزاری همایش ملی حدیث رضوی گفت: امیدواریم این همایش آغازی برای پژوهش‌های گرانسنگ در فهم و کمال سیره اهل بیت (ع) باشد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در برقراری امنیت در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که امنیت در کشوری حاکم باشد تولید علم، سلامت و بهداشت گسترش پیدا می‌کند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :