تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 4042
عناوين كتاب های 84 كتابخانه در پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران قرار گرفت

عناوين كتاب های 84 كتابخانه در پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران قرار گرفت

عناوين كتاب های 84 كتابخانه در فهرست منابع «پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران (Lib.ir)» قرار گرفت

راوی: در آخرين به روز رسانی«پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران (Lib.ir)» عناوين كتاب های ۸۴ كتابخانه با ۲,۲۲۰,۳۹۸ عنوان كتاب، در اختيار كاربران قرار داده است.

به گزارش راوی،«پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران»در راستای جلب اعتماد كتابخانه ها، وظيفه به روزرسانی و تغيير اطلاعات مرتبط با هر كتابخانه را با نام كاربری اختصاصی بر عهده مديران آنها قرار می دهد.
بنا بر اين گزارش مؤسسه علمی فرهنگی دارالحديث، با مديريت اين پايگاه، صرفا امكان بازيابى، جستجوی ساده و جستجوی پيشرفته اطلاعات كتابخانه ها را در كمترين زمان ممكن با استفاده از تكنيك های پيشرفته فراهم آورده است.
اين پايگاه، غير انتفاعی است و در ازای ارائه خدمات خود به كاربران عمومی و كتابخانه ها، هزينه ای دريافت نمی نمايد.
«پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران»، با رعايت امانت، فهرست منابع موجود در هر كتابخانه را بر اساس محتوای ارسالی مديريت آن كتابخانه، بدون هر گونه تصرفی در اختيار كاربران قرار می دهد.
امكان دريافت يكی از خروجی های استاندارد (مانند ISO) از نرم افزار مورد استفاده در كتابخانه و تماس با مديران اين پايگاه، از جمله بايسته های عضويت در«پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران»است.
ياداور می شود، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحديث، ضمن دعوت از تمامی كتابخانه های ايران در به اشتراك گذاردن فهرست مدارك خود، تلاش می نمايد تا محققان و دانش پژوهان را در دسترسی به منابع كتابخانه ای مورد نيازشان ياری نمايد.

گفتنی است نشانی اينترنتی «پايگاه اطلاع رسانى كتابخانه های ايران»www.lib.irاست.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :