تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2676
سومين دوره پذيرش دانشجوی دكتري مدرسي معارف اسلامي، دانشكدۀ علوم حدیث قم

سومين دوره پذيرش دانشجوی دكتري مدرسي معارف اسلامي، دانشكدۀ علوم حدیث قم

  

یکشنبه 19/3/87

راوی: سومين دوره پذيرش دانشجوي مقطع دكتري تخصصي (Ph.D) رشته مدرسي معارف اسلامي، گرايش قرآن و متون اسلامي در دانشكده غيردولتی ـ غير انتفاعي علوم حديث قم آغاز شد.

به گزارش راوی: بنا بر اعلام رسمی دانشكدۀ علوم حدیث قم، تاریخ ثبت نام این آزمون از دهم خرداد تا بیستم تیر اعلام شده و ثبت نام از طلاب واجد شرایط صورت می گیرد.

[دانشکده علوم حدیث]

بنا بر این گزارش، عدم استخدام در ارگان يا سازمان دولتي و نیز دارا بودن شرايط عمومي مدرسي معارف اسلامي از جمله شرایط عمومی علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون اعلام شده است.
همچنین، داشتن حد اكثر 40 سال سن و دارا بودن دانشنامه سطح سه حوزه علميه قم، يا دانشنامه سطح 2 حوزه به همراه دانشنامه كارشناسي ارشد مدرسي معارف اسلامي و يا يكي از رشته هاي متناسب به تشخيص دانشكده، و يا گواهي معتبر دال بر خبرگان بدون مدرك(مرتبه مربي) ، و نیز داشتن حداقل ميانگين معدل 15 يا 3 از 4 براي مدرك مقطع كارشناسي ارشد يا سطح سه حوزه علميه از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام این آزمون است.
بنابر اعلام دانشكدۀ علوم حدیث، تاریخ برگزاری آزمون ورودی دكتری مدرسی معارف اسلامی، بیست و ششم مهرماه است.
در این اطلاعیه، مواد و منابع آزمون دكتري مدرسي معارف اسلامي، گرايش قرآن و متون اسلامي نیز اعلام شده است. علاقه مندان به كسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط كامل ثبت نام و دریافت فرم ثبت نام می توانند به پایگاه دانشكدۀ علوم حدیث قم به نشانی، www.Qom.hadith.ac.ir مراجعه نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :