تاريخ : یکشنبه 1394/11/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 48621
دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ویژه طلاب دانشجو می پذیرد

دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ویژه طلاب دانشجو می پذیرد

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب جهت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

دکتر هادی حجت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، در خصوص شرایط ثبت نام آزمون کتبی اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث وابسته به موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با پنج هزار دانشجو و 16 سال سابقه آموزشی درخشان، جزء موفق ترین آموزشگاه های علمی کشور در رشته های علوم انسانی و اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه براساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور، از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه علمی جهت تحصیل در سال تحصیلی(96 ـ 95) دانشجو می پذیرد.

دکتر حجت در ادامه با اشاره به عناوین رشته ها و گرایش ها بیان داشت: دانشگاه قرآن و حدیث همه ساله علاوه بر جذب دانشجو از طریق آزمون سراسری در 23 رشته و گرایش مختلف در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی و حضوری دانشجو می پذیرد.

وی تاکید کرد:
تفسیر روایی،
علوم قرآن و حدیث،
علوم حدیث گرایش تفسیر اثری،
علوم و معارف نهج البلاغه،
علوم حدیث گرایش نهج البلاغه،
کلام امامیه،
روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا
و رشته فقه و مبنای اسلامی
از جمله رشته ها و گرایش های این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد که در قالب دوره های حضوری و مجازی برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث افزود: علاوه بر شرایط عمومی، داشتن مدرک سطح دو مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه های علمیه و یا مدرک کارشناسی معتبر از دیگر مراکز آموزش عالی به همراه مدرک پایه سوم حوزه از جمله شرایط پذیرش داوطلبان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام و منابع آزمون در بهمن ماه سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس اینترنتی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

                                دانلود اطلاعیه پذیرش دانشجو آزمون اختصاصی ویژة طلاب مقطع کارشناسی ارشد سال 95 

 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :