منابع و مآخذ
. ايران و جهان اسلام، عبد الهادى حائرى، مشهد: آستان قدس رضوى، 1368ش.
2. «وحدت گرايى اسلامى در انديشه شيعه اصوليه، الگويى از جريان اعتدالى شيعه، با تكيه بر كتاب النقض عبد الجليل قزوينى رازى»، على معمورى، مجلّه شيعهشناسى، ش1، بهار 1382 ش.
3. تاريخ تشيّع در ايران، رسول جعفريان، تهران: سازمان تبليغات اسلامى، 1386ش.
4. تصحيح اعتقادات الإمامية، محمّد بن محمّد بن نعمان العكبرى (شيخ مفيد)، بيروت: دار المفيد، 1414ق.
5. تعليقات «نقض»، مير جلال الدين محدّث اُرموى، تهران: انجمن آثار ملّى، 1358ش.
6. رسائل المرتضى، على بن الحسين علم الهدى، قم: دار القرآن الكريم، 1363ش.
7. روضات الجنّات فى أحوال العلماء و السادات، محمّدباقر خوانسارى، تهران: اسماعيليان، 1390 ق.
8. «معرفى و بررسى كتاب نقض»، سيّد مرتضى حسينى شاهترابى، مجله سخن تاريخ، ش 3، تابستان 1387ش.
9. كتاب من لايحضره الفقيه، محمّد بن على بن بابويه القمّى (شيخ صدوق)، تحقيق: على اكبر غفّارى، قم: جامعه مدرسين حوزه علميه قم، 1363ش.
10. معالم العلماء، محمّد بن على ابن شهر آشوب المازندرانى، نجف: مطبعة الحيدرية، دوم، 1380ق.
11. نقض (بعض مثالب النواصب فى نقض «بعض فضائح الروافض»)، عبد الجليل رازى قزوينى، تصحيح: مُحدّث اُرموى، تهران: انجمن آثار ملى، دوم، 1358ش.